marți, 15 martie 2016

Interacțiuni cu rețelele sociale

    Simple CRM interacționează cu rețelele sociale prin intermediul modulului său Social CRM.

     Există două scenarii practice:

1. Aveți deja contactul social al unei persoane de contact sau al unei societăți, caz în care Simple CRM vă permite să vizualizați și să analizați activitatea lor socială.

2. 
Simple CRM vă va ajuta să găsiți acea persoană/societate pe rețelele sociale și să aflați apoi și alte detalii. Informații suplimentare sunt pe pagina: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2013/12/nouveau-module-de-social-crm.html.

     Prin intermediul m
agazinului de aplicații Simple CRM  aveți acces și la numeroase aplicații externe care vă permit să vă gestionați mai bine prezența digitală.

     În cele din urmă, S
imple CRM are un modul dedicat Twitter pe care invit să-l descoperiți în fișierul video http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2014/07/simple-crm-47-community-management-et.html.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu